Wymiana i zwroty

Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy.
Wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje 14-dniowy termin do odstąpienia od umowy. Zgodnie z art. 22 (1) Kodeksu cywilnego za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Termin 14-dniowy obowiązuje tylko w przypadku zakupów zrobionych w sklepie internetowym.

Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Termin 14-dniowy obowiązuje tylko w przypadku zakupów zrobionych w sklepie internetowym.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (franko.net.pl , 783-369-370) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy (dostępny tu).
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwrotu zakupionego produktu lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam przedmiot zwrotu na adres:
Sylwester Cieciura , limanowskiego 193 m 1 , 91-340 Łódź.

niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo przedmiot zwrotu przed upływem terminu 14 dni kalendarzowych. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Reklamacje i zwroty
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, z tytułu rękojmi, za niezgodność zakupionego w Sklepie towaru w zakresie określonym w ustawie kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa

Zgłoszenie reklamacji lub zwrot zakupionego towaru należy wysłać do siedziby firmy na adres :
Sylwester Cieciura , limanowskiego 193 m 1 , 91-340 Łódź.
z dopiskiem:
REKLAMACJA – sklep internetowy lub ZWROT – sklep internetowy

Do przesyłki reklamacyjnej wymagane jest dołączenie oryginał paragonu lub faktury oraz formularza zwrotu, odstąpienia od umowy (dostępny tu)  zawierający podstawowe dane: imię i nazwisko, adres do korespondencji, opis przedmiotu, opis wady lub niezgodności z umową oraz reklamowany przedmiot. Zwrot paczki nie zawierający formularza nie podlega uwzględnieniu.

W terminie 14 dni roboczych od dnia dostarczenia produktu Sprzedawcy, Klient otrzyma odpowiedź na zgłoszoną reklamację.
W ramach reklamacji Klient ma prawo żądać nieodpłatnej naprawy lub wymiany towaru na nowy, ewentualnie zwrotu pieniędzy.
W przypadku stwierdzenia wad wynikających z winy producenta produkt zostanie naprawiony i odesłany Klientowi na koszt sklepu.
W razie stwierdzenia uszkodzeń, za które Franko nie ponosi odpowiedzialności (uszkodzenia, wynikające z winy Klienta lub na skutek zdarzeń losowych w trakcie użytkowania, w szczególności zniszczenia mechaniczne, zerwanie, zarysowania oraz wygięcia pierwotnego kształtu biżuterii), Franko skontaktuje się z Klientem w celu poinformowania go o ewentualnych kosztach naprawy.
Franko nie odpowiada za uszkodzenia towaru powstałe w transporcie dokonywanym na zlecenie Klienta.
Reklamacji nie podlegają produkty ,których ciągłość gwarancji  została przerwana poprzez naprawę w innym punkcie niż wskazany przez producenta.
Zwrotowi nie podlega biżuteria personalizowana tj. produkty grawerowane .

Formularz Zwrotu 

Formularz Reklamacji

Shopping Cart